Woohoo!
3 days of break finally arrive!
After chionging work for X days ,
its time to take a rest.

Though today is sunday , however the calls isnt "sunday"
normally , sunday i will only have like 40 calls , but today got more than 60 calls.
Dunno whats wrong with pple nowadays.
Furthermore , i got a case today which make me so furious..

*Phone ring , pick up *
Me : 唯唯 , 晚上好 , 星合。

Customer : HELLO! 你是什么部门?!?!?

Me : 电缆电视.

Customer : WALAO! 我打的是手机部门leh!
我从早上打到现在 , 还是电缆电视?!?!?

Me : 很抱歉 , 因为我的手机同事都还在忙 , 所以你的电话会转绕过来 , 这就是原因.

Customer : 从早上打到现在leh!!

Customer : Eh , 你们starhub hor的服务特别鸟leh. @#$%&@#$!

Me : * Waiting for him to kp finish * until... silent..

Customer : HELLO?!?! 你有听我讲话吗?

Me : 好先生 , 你可以给我你的手机号码以及解释你的问题给我吗? 所以我可以帮你transfer过去我的手机部门.

Customer : Eh , 我已经打来重复了很多遍liao leh! 你还要我重复吗?

Me : 很抱歉 , 因为之前的电话都不是我接的 , 希望你可以配合再重复最后一遍吗 , 所以我才可以帮你transfer.

Customer : 你很鸟leh! , 我不想给你 , 什样?

Me : 请你配合好吗 , 不然我无法帮你transfer.

Customer : @#$%&@#$!

Me : 先生 , 请你尽量避免用不适当的语言 , 否则我无法协助你了.

Customer : @#$%@#$%!

Me : 那先生 , 当你冷静下来以后再打回来,谢谢打来星合 ,byebye.

Customer : nabei! 你很鸟!! 他妈的!
*Call hang*

This uncle very cute rite. lol.

Comments

Popular posts from this blog

Homesick O' No

We had once upon a time...

Decision.